Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Hej!

Av Gabriella Blomberg - 1 mars 2012 13:18

De här känns lite konstigt att skriva helt öppet om mitt liv. Men jag ska göra mitt bästa.
   Jag såg ett program på tv igår som var helt sjukt. Det handlade om en kommun någonstans i Norland som regeringen drog in deras enda ambulans för besparing. Så istället skulle en helekopter flygga mer när det behövs och sedan skulle de få en akutbil som hade nästan samma funktionsom ambulansen men man fick inte frakta någon i bilen. Hur kan man spara in pengar om man ersätter det med två andra saker? Jag förstår inte hur man kan ta bort något som är så viktigt för mänskligheten. Sen va fan vi lever liksom i år 2012 ska vi inte kunna få att alla har rätten till en ambulans, specielt i ett landskap där kommunerna ligger så långt ifrån varandra? Helt sjukt!
   Något som också är sjukt är att snön nästan är helt borta här i Visby och jag kan inte vara lyckligare :D  Eller jo det kan jag vara, om jag fick träffa min vän Sandra som jag saknar som fan som har lämnat mig kvar på denna ö. Men är sjukt glad att hon lycklig och att hon bor där hon trivs. Men jag vill ha min vän här kanske lite självisk när det gäller det men vill ha henne här för jag behöver henne...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Blomberg - 20 mars 2012 21:58

Jag orkar int skriva något på dagerna. Jag pluggar och jobbar det är mina dagar. När jag inte gör något av det, ja då har jag unden syslor som att städa, tvätta och sånt. Så på kvällen när jag kommer hem från jobber äter jag mig och sen går jag och l...

Av Gabriella Blomberg - 12 mars 2012 22:33

Har ni någonsin kunnat tänka er en värld utan killar? Alla klagar bara på vilka svin de är och att de bara tänker på en sak... Jag har då tänkt på en värld utan killar och kommit fram till att va hemsk den skulle varit. Tänk er alla sexiga kroppar so...

Av Gabriella Blomberg - 8 mars 2012 21:50

Ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men har lov så har massa saker att göra. Plus att jag jobbar så allt bara kör ihop sig just nu.     Men mitt lov har ändå varit bra fast önskar att det inte skulle blåsa så mycket ute hade varit skönt att ...

Av Gabriella Blomberg - 4 mars 2012 15:27

Känns såååå underbart med sol och inte ett enda moln som jag kan se   Känns så skönt så jag tog på mig en vår jacka, solglasögon, tygskor, hörlurar med skön musik och tog en längre sväng med hunden. Har längtat sjukt mycket efter att få göra de! Nu ä...

Av Gabriella Blomberg - 3 mars 2012 14:20

Jag kollade på nya jackor. Känns som det börjar bli dax att köpa en ny. Men jag har hittat tre stycken och nu kan jag inte bestämma mig... Det känns som att det blit den sista men jag vet inte...       ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards